Afdelingerne i Køge Boligselskab er tilsluttet YouSee Kabel TV. Alle, der vil se TV, betaler 131 kr. pr. måned (2016 tarif) til Køge Boligselskab for modtagelse af YouSee’s grundpakke. Hos YouSee kan man opgradere sig til mellempakke eller fuldpakke. Ekstra kanaler kan ligeledes købes via YouSee.

 

Paraboler og antenner

Man har ret til at anbringe en parabol ved sin bolig, men det skal ske efter aftale med boligorganisationen. Boligorganisationen skal anvise en placering, så den ikke er til ulempe for andre beboere eller for ejendommen. Hvis man kan se de kanaler, som man ønsker at se, via afdelingens fælles antennesystem, kan boligorganisationen sige nej til opsætning af en parabol.

Hvis flere lejere ønsker at se de samme kanaler, kan de etablere et fællesantenneanlæg. I så fald kan boligselskabet forlange, at lejerne skal gå sammen i en antenneforening. Medlemmerne af foreningen skal vælge en bestyrelse med vedtægter, der skal sendes til boligorganisationen.

Hvis man sætter en parabol op på huset, så kan udlejer forlange, at man skal betale et depositum, der skal bruges til en eventuel reparation af det sted, hvor parabolen har siddet, når den fjernes igen.

 

Info omring den nye YouSee aftale
YouSee selvbetjening
Selvbetjeningen på YouSees hjemmeside virker forsat ikke. Man kan ikke online ændre sine produkter, men skal ringe ind til kundeservice. Det skyldes, at TDC privat og YouSee blev slået sammen den 1/7-2016, og de endnu ikke har fået deres systemer til at arbejde 100 % korrekt sammen. Man kan dog nu se sine produkter og til hvilke priser, de er fastsat til. Man kan således kontrollere sine aftaler.

YouSee kundeservice
Den nye aftale med YouSee trådte I kraft pr. 1-7-2016, men er først endelig færdig når Gigabredbåndet er etableret i 2017. Dette har medført nogle tekniske problemer hos YouSee, således at kundeservice hos YouSee ikke har kunne se at, afdelingerne nu er kunder med foreningsaftaler. Når I læser dette beboerblad er jeg blevet lovet, at kundeservice kan se, at I nu er foreningskunder.

TV-boks
Jer der har købt den nye TV-boks efter den 1/7-2016, vil blive automatisk blive rettet af YouSee, således at de rigtige priser vil fremgå af jeres selvbetjening på Yousee´s hjemmeside. Jeres næste regning vil blive reguleret i henhold til de nye priser. Jer der har købt den nye TV-boks før den 1/7-2016, skal tjekke jeres selvbetjening og regninger. Hvis ikke prisen er den korrekte, skal i kontakte Yousee’s kundeservice og få det rettet. Gammel pris 99,- kr. pr. måned. Ny TV-boks 30,- kr. Har du en gammel TV-boks ( TV Plus), skal du bytte den med en ny hos YouSee i Nørregade i Køge for at få den nye pris.

Foreningsbredbånd
I skal selv rette henvendelse til YouSee’s kundeservice for at høre om tilbud og priser på foreningsbredbånd i forhold til det, I har nu.

TV pakker
I vil i efteråret få et brev fra YouSee om hvilken TV pakke og TV tilvalg, I ønsker fra den 1/1‐2017. Fra den 1/7‐2017 ophører Køge Boligselskab med at opkræve og levere TV grundpakken.

Spørgsmål
Har I spørgsmål, prøv først YouSee kundeservice 7070 4040. Hvis de ikke kan hjælpe eller I ikke forstår hvad de siger, kan I ringe til Køge Boligselskab tlf 5663 7500, René Nielsen.

 

 

 



tv

Ledige boliger

Ledigt NU

Ledige lejligheder   Vi har lige nu ingen ledige boliger. Du kan dog skrives på vores venteliste ved at klikke...

Read more

Køge boligselskab   -   Langelandsvej 32   -   4600 Køge   -   Tlf: 5663 7500    -   Fax: 5663 7007   -   e-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.